Good Friday

Idag börjar lovet och jag har noll planer, än så länge, ända tills fredag. Kommer ju få lite att göra, men jag tror att jag behöver några dagar där jag inte gör någonting alls.

Eller, let me rephrase that. Jag hörde någonstans; no commitments. Låter så bra, som att man inte har något att göra fast på ett bra sätt.

Alltså. Idag har jag absolutely no commitments, utom att lyssna på musik, kolla på top model och äta mig tjock. x)

Have a good good friday (långfredag in english) . Jag vet att mig fredag kommer att bli mycket good. Och mycket lång. Och snöig. Det är borderline snöstorm ute. Och jag lyssnar på p3.



Och där var slutet på mina meningslösa vardagsbetraktelser.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0