Och ingen jävel hör mig nånsin mera

Såhär får man ju inte säga men jag tycker att det är ganska skönt att pappa och bror åkte iväg i torsdags.
 Det blir så lugnt här hemma då, när mamma jobbar och cornelia springer hos kompisar. Då kan jag sitta här hemma, alldeles själv och lyssna på regnet, sitta och läsa tidningar och sjunga för full hals utan att någon hör.

Så nu sitter jag här i min ensamhet (fast inte på ett dålig sätt) och funderar på vad jag borde göra idag. Jag kan komma på en hel del saker. Jag borde höra av mig till någon kompis, vara social, laga mat, städa mitt rum, planera tjejkväll, gå utanför dörren, fixa mig, and the list goes on.

Sedan funderar jag på vad jag antagligen kommer att göra idag. Och kommer fram til att jag inte kommer göra något av det ovanstående med ganska stor likelyness.
Och sedan kommer jag fram till att det inte gör så himla mycket. Jag måste ju vila nu när det är semester.  



Haha, för någon dag sedan så sa jag ju någonting om att sommarlov inte är bra för mig, för att jag tänker för mycket då? Igårkväll så kom jag på ännu en anledning till att lediga dagar inte möjligtvis kan vara hälsosamt för mig. Jag blir så känslomässigt involverad i alt. Eftersom det häner typ ingenting alls i mitt liv, Så bryr jag mig sjukt mycket om annat. Till exempel,  jag satt och kollade på Eastenders igårkväll och jag har knappt aldrig brytt mig så mycket om karaktärerna. Och så ska vi ju nte snacka om när jag sitter och äter: Det kommer någon och går vid vägen utanför fönstret, jag är helt: åååh, undrar vem det är??

Hahah, ok nu kanske jag överdriver lite. Men ändå.

Och dagsrapporten på mitt mående är att jag längtar till london. Tolv dagar kvar! wohoo :D

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0