Livsfarligt.

Herregud. Jag har verkligen ingen kontroll över vad jag gör whatsoever. Jag skulle ju lägga in lite musik på Mp3:n, sedan logga ut, hjälpa pappa med maten och sedan ringa H för att se om vi skulle hitta på något. Men jag sitter fortfarande här. Jag råkade gå in på hmv.com. Och det är komplett livsfarligt. Så nu sitter jag här, fyller på min önskelista, streamar en massa skivor.
OjojOJ vilken musiknörd jag är. Jag lovar, jag kan sitta mellan HMV och NME's hemsidor i timmar.

Så nu sitter jag bara här och funderar på om jag ska gå och ta tag i mitt liv.

Och bestämmer mig för att jag eventuellt inte orkar det.

För övrigt så har jag kommit på att jag hemskt gärna skulle vilja åka på en festival. Eller en konsert. Men av någon anledning så tror jag att den önskan kommer att förbli en önskan som inte går i uppfyllelse. I alla fall tills nästa sommar. Eller nästnästa.
Bara just för att jag är fjorton, mina föräldrar fortfarande tror att jag bara lyssnar på Kanye West och jag har ungefär 20 kronor här i världen. Men man kan ju alltid drömma.
Man kan googla "london festival" och hoppas att det finns en gratis som infinner sig mellan den 4 och 30 Juli, när jag befinner mig i london, och inte har en åldersgräns. Eller läsa om olika svenska festivaler på internet och låtsas att man någonsin skulle ha möjlighet att gå.



Guess what. Jag tror inte att sommarlov är nyttigt för mig. Jag tänker alldeles för mycket.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0