It's a hard knock life.

Gisledagarna blev ju.. som de blev. På fridagen, en massa fulla fan och jag kände mig out of place mest hela tiden. På lördagen, var där med Hanna ett tag och drog hem tidigt. Bara för att jag inte orkar gå runt och vara social med en massa människor jag inte känner. Men men, de som var dä sa att det inte bev så mycket roligare. Och nu är det lut för i år. Det känns skönt. Som fan.

I måndags skulle vi ha konditionstest. Bara en och en halv vecka kvar i skolan, men orosmoment inte borta. Men bara för att jag höll på att spy av nervositet, så gick det rätt bra. I mina mått, i alla fall. Jag lånade mammas Mp3, för att man kan inte hänga min runt halsen. Och de var på min sida för en gångs skull. Så iställetför att spy ut pulp, Nick Lowe och annat som jag inte tycker om, så fick jag söndermarken, för sent för edelweiss, can't stand me now och någon annan bra.

Och sen har det väl inte hänt så mycket worth mentioning. Skolan är beyond slapp just nu, tecknad film, spela spel, pärla, lediga lektioner. It's a hard knock life.

För övrigt så la jag in No Doubt i Mp3:n idag.

Och imogon är det utomhusbad med alaget minus niorna. Så vi blir två stycken åttor. No wonder det blir billigt med utflykter i vårt alag. Vi är minus tre klasser.
Så just nu sitter jag bara här och hoppas att min veca inte hinner komma imorgon.

Och med det så säger jag bye. xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0