Gårdagens låt.

Kom inte åt datan igår, så jag skriver vad dagens låt var igår..

The drugs don't work - The Verve

Bara för att den sammanfattade dagen (natten) så bra. Söndag kväll mådde jag bra, hade tagit min pollentablett. Men man får bara ta en om dagen, så klart. Så jag började må sämre, nysa osv på kvällen. Så jag kunde inte somna förrns tolv och sedan vaknade jag varje halvtimme och snöt mig och nös. Och sen vaknade jag vid halv sex och kunde inte sova. Det var helt omöjligt. Jag mådde så kasst. Såatteehja, jag gick upp vid tio över fucking sex. På en måndagsmogon.
Gissa om jag sov bättre inatt, när jag hade fått nässprej. Efter jag sov circa 4 h förgående natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0