When there are no excuses left for you to make

Innan jag åkte till Kreta så bestämde jag mig för att mitt sommarlovsprojekt skulle bli att jag skulle lära mig spela gitarr. Men jag skulle ju vänta tills jag hade kommit hem från Kreta och skolan hade slutat och.. Nu har jag inga ursäkter kvar, Och jag tror att det nästan skulle kännas skönt att göra något som skulle kunna ses som det minsta utbildande eller utvecklande. Men jag kan typ tre ackord. Pappa kan lära mig, Men jag tycker inte om att spela när någon hör mig.
Oj vad jag ska krångla till det för mig själv. Men snart får jag faktiskt ta mig i kragen och börja. Jag menar, vi har en el och en akustisk här hemma. Minst. Så jag har ingenting att skulla på längre, jag har till och med fått några hemsidor at H där jag hittar ackorden till en massa olika låtar.
Nu återstår det bara att lära sig spela lite låtar.

Och om det är någon som har några tips på låtar som är lätta att spela, Så får ni hemskt gärna höra av er i kommentarerna. Eller något.

Nu ska jag fortsätta på min nya playlist. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0