Dagsrapport

Jag mådde mycket bättre efter ett tag, igår. Jag spelade Wii (raving rabbids är det bästa spelet ever!) med Hanna och sen grillade jag med familj (delen som inte var i LDN, that is.). Det var mysigt, faktiskt. Och ikväll ska jag ha whatever man vill kalla det hemma hos mig. man kan säga tjejkväll, filmkväll, fest, girls night, bruttpartaj, och så vidare. What can I say - vi har fantasi! :')

Och jag måste ju bara berätta att två av skivorna på min önskelista är on sale på HMV! Både arctic monkeys och libertines.. Lycka! Men vi ska ju till kusten en vecka.. Oh well, får hoppas att de har HMV i hastings eller hoppas att de finns kvar efter en vecka.

Men nu ska jag gå och ringa runt och försöka planera den här saken som inträffar i min källare ikväll. Önska mig lycka till, det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0