Citat från igår

Dagen igår var ganska.. vanlig. Tråkig, seg. Jag kollade på top model och låg ute i trädgården och lyssnade på åska mest hela dagen.
På kvällen kom mormor och vi grillade. Det var så gott så jag nästan dog lite. Anyways, när vi satt ute i trädgården och åt så kom min brors huliganer kompisar och hälsade på oanmält. 4 stycken var de, och eeh, de gav ju lite liv i middagen eller vad man ska säga. De diskuterade bland annat att en som de känner hade varit i polen och träffat en tibiakompis och hur "roligt" det hade varit om någon hade dödat en på ålderdomshemmet där de jobbar (död by saft, diabetiker. no comment. Hon dog inte.) Så det var ju.. intressant.
Det roligaste var när några funderade på när de skulle hem:

"Ey, vi kanske borde dra hem nu!"
"Eeh, aa.. eller när åt vi senast?" (kollar på klockan.)
"Vi ses imorgon!"

Hahahaha.

Idag har jag planerat att göra inte så mycket alls. Eller jo, kanske ringa hanna och se om hon har tid att vara. Och sen på kvällen ska friends of the family komma hit och vi ska äääääta. Och eventuellt spela guitar hero. Yaay!

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0