Veckans irriterad

Ok, nu ska jag inte klaga hela tiden men jag måste bara säga att jag stör mig verkligen på en sak.

Kedjemail texter på msn/lunar/bdb. Ni vet, typ:
"om du inte skickar vidare/lägger in en bild på X så kommer något hemskt hända din famlij"
Asså det ät ju hemskt! Ok att jag inte tar det på allvar, men det är ju inte kul att se sånt.. Tillräckligt störande när folk skickar
 "om du skickar till 8 pers inom 10 minuter så kommer något bra hända" 
men den som kommer på att man ska börja skicka
"om du inte skickar vidare kommer din bror/syster dö"

Ursäkta men enligt mig är det bara så jävla smaklöst. Man skickar la inte sånt?! Och även om folk inte tror på det så blir man manipulead till att göra det, man vill ju inte att något ska hända, liksom tänk om.. 

Ååååh, excuse my utbrott, men jag måste ju vent my feelings någonstans, right?!

Over and out,

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0