So this is it..

Det här är vad alla har väntat på, right?? En blogg skriven av självaste moi. Har en annan också, men den kunde jag lika gärna skrivit på lunar, så intressant var den.

Bara så ni vet är detta inget för gislavedsborna som jag känner, ni vinner inget på att läsa så hitta inte hit. Jag skriver för att det är kul och jag kan låtsas att jag är smart och bra på att skriva. Bara så ni vet.

Anyways, om någon nu har hittat hit kan jag börja med att säga att jag är en chick på 14 som bor i en liten godforsaken dump mitt i smålands skogar. När jag inte är i skolan och får sittsår av de där frigging stolarna eller hänger med mina vänner, så är jag oftast på mitt rum och kollar på tv från england genom datan eller så lyssnar jag på musik. Kan också tillägga då att jag är en äkta musiknörd, skulle hellre gå ett år i godiscelibat (bara för att det låter bättre än förbud) än att vara en vecka helt utan musik. Man känner igen mig på att jag alltid har mp3:n i öronen och mina svartrosa converse.

So this is me och min blogg..

(och måste bara PS:a att jag skriver sjukt mycket engelska ord allt jag gör, men det är bara en reflex. Tell me om det börjar bli annoying. (there I go again,))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0