R.I.P Camden market

Nu blir det ett inlägg till, bara för att jag måste få berätta vad svenskarna inte får veta så snabbt.

Det är såhär, att nära var vi "bor", i området camden i london, så finns det (fanns det) världens bästa marknad, camden market. Och då menar jag inte en två-gånger-om-året-marknad, utan det håller igång hela veckan, hela året. Man kan hitta allt där, från hellokitty-hoodies till malaysisk mat.
To the point, så brann det där, av någon anledning. I natt hände det, och delar av det är helt burned down. Och vad alla är rädda för är att kommunen bygger någon fancy shopping mall där i stället för att bygga upp det som det var. och det skulle vara såå synd, det är en av londons största marknader, I love it there.

Och en annan grej, som är cred, är att jag har sett Amy Winehouse gå runt där, helt nära mig, och det finns en pub där som Pete Doherty, Amy W och Kate Moss och alla  går till, (vaddå namedroppa) och jag hade ju planerat att växa till mig lite och sen gå dit och kolla om jag ser någon hypeig kändis.. Men nu har ju hela skiten brunnit ner, så vad ska man göra..

Read all about it: http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article3344807.ece

Freakin' brand, nu får jag kanske aldrig köpa min fina hello kitty/tweety/bettyboop-hoodie som jag hade önskat mig i ett år.

Over and out från en sörjande Miranda. Boo-hoo.


Kommentarer
Postat av: Mojo

fan vad tråkigt!

2008-02-10 @ 15:24:34
URL: http://mojo.blogg.se
Postat av: mojo

ja varit där rätt många gånger. love

2008-02-10 @ 16:11:22
URL: http://mojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0