Disser

Jahapp, nu dissar jag till och med min egen blogg, har ingenting att skriva. Men ja, så är det väl när man lever mitt roliga liv. Not. Just nu sitter jag här och lyssnar på Babyshambles, fast vad jag borde göra är att ta upp aproximadamente halva innehållet av min garderob från golvet i mitt rum. Men det kan vänta, just nu chattar jag med Fridababy, som har skadat sig på en friidrottstävling.

Anyways, så var jag med hanna och vi sov över igår.. Och så kom Vincents kompis Markus och hela hans klan, eller jaa, familj då. Och så satt alla och slagged off alla i melodifestivalen. Och sedan så spelade vi wii, och jag och hanna hade så sjukt kul när vi kollade på V och M köra boxning, nivet om man inte kollar på tv, så ser det så kul ut när de står och punchar i luften, haha. och Ms kommentar var ju bäst:

Vincent: Kom igen då, nu kör vi!
Markus: Jaa, nu jävlar, ska jag slå dig som en... räka!!

Men nu ska jag väl sluta sitta här och skriva.. som sagt har jag various klädhögar att ta itu med på mitt rum. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jag dissar också bloggen ibladn :D

2008-02-24 @ 11:53:03
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: lovisa

ha en bra dag!

2008-02-24 @ 12:00:52
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Maria

God Morgon, hoppas du får en mysig söndag :)

2008-02-24 @ 12:04:07
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0