"vad fan är positivt med det egentligen?!"

Igår hade jag och Hanna en debatt om färgen beige. Hon var för, jag var emot.
Hur kan man vara emot en färg, kanske man frågar. Men jag lovar, det går. Det lät ungefär:

"Alltså, egentligen. Vad är det för mening med färgen beige?! Det är så jävla lagom, varför ska man klä sig i beige när det finns massa fina blåa, rosa, röda, gula, gröna färger? Till och med svart och vitt! Om man vill vara mer neutral kan man väl ha grått eller brunt, beige är bara fult och jävligt onödigt."
Hrm, jag kanske hade ätit ett godishalsband för mycket. Jag blir lite uppretad då.

Samma idag, när vi såg top model och jag suckade åt någon med mittbena.
"Mittbena borde avskaffas."

...eehja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0