Alive and kicking

Hej!

Hör och häpna, jag lever! Jag dog inte igår. Jag är levande och in one piece. Lucian gick rätt bra, fast jag tyckte synd om killen i åttan som fick sjunga staffan stalledräng själv bara för att hans kompis var "sjuk".
Mindre kul att jag fick stiga upp vid kvart över fem och ge mig ut vid halv sju i snön (mitt hår förstördes totalt!!) och släpa på en bag med typ två tusen ombyten. Men det gick bra och ingen svimmade eller så. Sedan, byta om och stressastressa till sporthallen. Byta om och bli gangstaaah. (Baggybyxor, linne, skiitstor hoodie, scarf i bakfickan och runt huvet och keps, folie på tänderna, tusen halsband. Nej jag gick inte alls in för det?)
Sedan, volleybollhelvete. Förlorade första skitstort, vann andra, lunch, vann tredje och fjärde, förlorade femte och c-finalen. Nja, jag har aldrig påstått att jag är en stjärna i volleyboll faktiskt.

Idag hade jag tänkt sitta och göra mest ingenting hela dagen, superskönt, haha.. Folk får gärna tycka att jag inte har något liv, men jag gör sånt jag mår bra av. Just idag mår jag bäst av att sitta och och göra ingenting. Mamma köpte ett nytt ritblock till mig också, så jag ska sitta och rita och lyssna på musik och kolla på tv hade jag tänkt. Lovely!

Ikväll så ska jag gå på luciatåg i kyrkan för att sötlina är med. Så jag ska kolla på det och önska att jag var i gisleparken.
Bara för att Sugarplum freaking Fairy kommer till Gislaved och jag inte kan gå för att jag inte är arton. Jag ville övertala Vincent (min bruuder) att fixa fram lite VIP-pass till mig bara för att hans kompis (som är 92:a, lite kul faktiskt) och hans band ska spela förband. Men nej, det går inte för sig. Så jag får väl sitta här och vänta på artonårsdagen. Kul liv.

Det här kan möjligen vara det onödigaste inlägget jag har gjort på länge. Och tråkigaste. Men ja.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0