Panic on the streets of geevede

Jag känner mig yr och har ont i huvudet. Plus den vanliga förkyldningen jag lyckas ha minst 2/3 av året.
Det är en anledning till att jag inte är så pepp på att sjunga på skolavslutningen imorgon. Enn annan anledning är att hela kören (säkert jag med) sjunger falskt och försöker överrösta varandra/trummorna. En annan anledning är att jag har panik över vad jag ska ha på mig. Och typ tusen andra saker känns det som. Sedan att jag ska gå upp vid kvart i sex är inte så himla kul heller. Men ja. Sista skoldagen, måste jag klara.

Har övat med kören hela dagen idag... Känns kanske liiiiite segt, men bättre än att ha lektioner. Och vi fick lussebulle och pepparkaka och mer! Så jag var nöjd i alla fall. Bara jag får mat, så gör jag vad som helst, hahaha.

Och jag får mina betyg imorgon också, tralala! Frågade mister matte/no-lärare idag, och jag har fucking mvg i matte! Höll på att dö när han sa det. "Vad fan, det trodde jag inte själv!"
Så om jag inte har sänkt mig i något annat ämne så har jag bättre poäng än förra året, stoltstoltstolt.

...men jag borde sluta tjööta nu och gå och lägga mig. Med mitt huvud och min morgon så behöver jag mycket sömn.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0