Merry christmas everyone

Jag förstår att alla mina fyrtio tusen läsare har haft allvarlig abstinens när jag inte har bloggat på över tre dagar. I'm sorry. Men jag har haft fullt upp.
Desperata försök till julshoppning (på jysk, lidl och rusta. Ja, desperat var jag.) och lite julklappsbyte och så träffade jag min lilla floridian.
Ikväll har jag haft fullt upp med att slå in paket (och i ett fall, sy julklappen) och rimmat. Japp, jag har så mycket fantasi att jag rimmar. Fast det var väl ungefär på samma nivå som "nu är det jul, det är ju kul, hoppas du blir gla', tralalalala." Fast riktigt så lågt sjänk jag inte. Det blev ungefär:

Väckarklocka:
Morgontrött är något du aldrig var,
inga problem med att i sängen vilja ligga kvar.
Men om du ska gå upp mycket tidigt,
så kommer detta hjälpa dig för att det ska gå smidigt!


Hood-tröja:
Din stil är alltid på topp,
med dina kläder blir det sällan en flopp.
Denna sak är både praktisk och snygg,
du kommer att känna dig varm och trygg!


Trumpinnehållare: (en hemmasydd sak som man hänger på väggen och förvarar trumpinnar i)
Ditt rykte som bra trummis har aldrig behövt försvaras,
här får du något där dina pinnar kan förvaras!


...Vad kan jag säga? Jag är grym på att rimma. Jag borde bli poet eller rappare eller nåt.

Men nu ska jag gå och sova. Jag var uppe hela natten och hostade, hoppas på lite mer sömn inatt.

Puss och god jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0