Just nu

Duudes, nu blir jag stolt. Höll mig borta från datan hela långa dagen igår! Där ser man, det går faktiskt! (I och för sig så satt jag och kollade på T4 on the beach och spelade Guitar Hero hela dagen istället, men fokusera på det positiva, haha!)
På kvällen gjorde jag en liten visit till mis amigos och sa hejdå till Stephanie som åker tillbaka till Florida idag. Vi träffades allihopa men jag var tvungen att gå efter en timme, plus att det kändes lite som att ingen riktigt var pepp på någonting (inte jag heller), så vi satt mest och glodde på Paradise Hotel. Sedan gick jag vidare till mamma & pappas kompisar, vi satt i deras mysiga källare, lyssnade på åttiotalsmusik och diskuterade festivaler bland annat. Tack till K & A, som tyckte att festivaler är kul och tycker att jag ska åka på någon i sommar. Så jag har (typ) fått mamma på min sida nu, så kanskekanskekanske (hoppashoppashoppas) åker vi på någon festival i sommar. Jag gjorde ju lite research detta året, var mest pepp på Reading, Glastonbury och Hultsfred. Men vilken som helst duger, typ. Jag vill, jag vill, jag vill.

Planer nu är att jag och H ska hämta våra avslutningströjor eller vad man ska kalla det, set med mysbyxor + hoodtröja med skrift på. Jag kan ta kort och visa när jag har fått det! Ska inte avslöja något, men de är otroligt heta säger jag bara. Mohaha modeblogg nästa? Nej, inte direkt kanske. Vad ska man kalla det då? Dunka-huvudet-på-tangentbordet-och-lägga-ut-det-blogg? Yeah, så säger vi.

Nu ska jag sluta tråka ut alla mina obefintliga läsare och klä på mig. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0