Ahora

Länge sedan jag skrev, men jag är lika upprörd som min lärare över att jag inte har någon egen data (på utvecklingssamtalet tyckte hon mycket synd om mig som var den enda som inte hade en egen) och plus det så har jag muchas tareas nu och så. Igår satt jag uppe till tio och gjorde en bokhylla i skala 1:20. Lönt, jag vet. Men jag vill ha VG i teknik och jag är inte så bra på ritteknik, så jag får satsa järnet på det kreativa, att göra en modell av mitt eget rum.
Så just nu så borde vär jag sitta och komma på hur jag ska få upp mina gardiner, eller plugga till spanskaprovet imorgon, eller plugga på engelskaglosorna. Men jag orkar inte. Pappa har skaffat spotify så jag tycker att det är lite roligare.
Plus att jag tycker att jag förtjänar det, idag på gympan hade vi konditionstest och jag gjorde 98 situps på två minuter. Jag är jääävligt stolt, om ni undrade. Sedan klarade jag 46 armhävningar på knäna på två minuter. Inte lika stolt, men jag har aldrig påstått att jag har några armmukler. Nu har jag fått bekräftelse på det också.

..Det var väl typ det jag ville ha sagt. Jag ska gå på konsert ikväll, Vincents klass ska ha lite uppvisning. Han ska spela trummor på fix you och han säger att han som sjunger sjunger rätt dåligt. Sånt är alltid kul att se.

Sedan hade jag tänkt hinna spela gitarr ikväll också. Men när jag kommer hem från konserten (vid åtta tidigast skulle jag tro) så måste jag se Hype, sen måste jag ducha, sedan Eastenders, Little Dorrit och Never Mind The Buzzcocks. Och sedan är det sent och jag behöver sova.

Så spännande är min kväll ungefär. Men nu borde jag väl gå och bygga en byrå eller skriva lite glosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0