Stared into space

Jag förstår för mitt liv inte hur jag ska klara av att orka med 10 veckor skola (eller något?) innan höstlov. Jag är helt slut efter två dagar. Och imorgon blir det jobbigt dubbelt upp. Först skolfoto, och sen gympa. Men nu ska jag inte klaga. Positivt, annars kommer jag aldrig igenom en vecka ens. Jag får trösta mig med att min nya Babyshamblesskiva (som är gammal) är bra. En av många intressanta konversationer när jag och mina oh-so-different kompisar hade en lång rast. Vi satt och stared into space och hade allmänt tråkigt, och jag lyssnade på musik. Såhär lät det:

Jag: Ååååh, vet ni vad jag har upptäckt?! (exited)
F & H: Nej, vad? (ointresserade)
Jag: Kate Moss sjunger med i en av Babyshambles låtar! (jag låter nu som att jag har upptäckt hjulet.)
F & H: Eeeh.. jaha? (fortfarande lika ointresserade.)

Hahahahaha. Jaa, det är inte lätt att lyssna på bra musik när ens kompisar tycker om lejonkungen, my heart will go on och Bag in box-låten. Men jag tycker om dem lika mycket för det!

Och nu måste jag verkligen dra. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0