Jerry blir en OS-sport!

Haha, min bror sitter och kollar på OS-boxning, och så sitter publiken och typ mässar någons namn, jag får väl anta att det är en av boxarnas. Men i alla fall, så vet jag inte vad han heter. Men det låter misstänksamt mycket som att de säger "Jerry, Jerry, Jerry, Jerry!" , ni vet, as in The Jerry Springer Show. Hahaha jag har ju så extremt kass humor att jag tycker att det är skitkul. Tänk, det kan ju bli den nya OS-sporten, nya Jerry-avsnitt (kollar så ofta att I call him by his first name, of course :P) och så istället för det vanliga, när det kommer människor och bara bråkar, så finns det olika lag som kommer och bråkar med varandra, typ familjefeuds eller något, och så hejar man på ett av lagen. Hahahaha då skulle OS bli så mycket roligare.

(Märks det verkligen att jag inte är våldsamt sportintresserad? :'D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0