How you gonna have a dream come true

Min dröm igår alltså.Jag kunde inte sova på grund av den. Very läskigt.

(ja jag vet att folk tycker att det är tråkigt att höra om drömmar bara för att det är totalt ointressant och kan handl om vad som helst och mena ingenting. Men nu har jag inget bättre att skriva om. :'))

Anyways, såhär var den: Det  var kväll, fast ljust, och jag skulle gå hem från någonstans. Jag tänke gena igenom en skog som jag inte kände igen och gick vilse i, och jag kände mig lite rädd. Jag gick åt fel håll, hur jag nu kunde veta det. Men så började det åska och blixten slog ner längre bort i skogen, sen slog den ner i två buskar utanför ett hus. Det fanns två hus i hela skogen, och buskarna började brinna. Jag blev skiträdd och började knacka på husen meningen var hemma. Sen började jag springa och sen vaknade jag. Jag var scared out of my senses och kunde inte somna på typ en timme. Det var inte så smart, i med att jag skulle upp klockan 6 nästa morgon. Men det är lugnt.

Jag drömmer ofta om eld, vad betyder detta?? Jag har hört att det betyder något men kommer inte ihåg vad x). En gång när jag var typ 10 så drömde jag att vårt hus brann ner till grunden. Jag var vettskrämd och lät inte mamma och pappa ha några ljus tända när jag hade gått och lagt mig i typ ett halvår, hahaha.

Men nu är det slut med drömtolkningar. Jag måste verkligen fortsätta städa. Mitt rum ser ut som crap.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0