Dåligt samvete

Jag skriver aldrig några inlägg av värde i bloggen längre. Inte några inlägg alls, come to think of it. Och jag har redan skrivit typ 5 sådana här inlägg. Men ja. Jag tänkte bara skriva att jag har dåligt samvete över att jag inte skriver, men jag har verkligen inte tid! Allt känns helt hysteriskt nu, bara för att jag går i skolan hela dagarna. Det är väl bara det att jag är inte van vid att behöva göra allt man ska, vill och borde plus spendera hela dagen i skolan. Suck.

En bra sak är att pappa har beställt biljetter till mitt älskade london nu.. Jag, bror och pappa ska åka över höstlovet, over the moon!! :D Och min farbror kommer snart på besök, och han ska köpa hem en skiva eller två till mig. Bara för att play.com är jättebilligt. Så jag är pretty damn happy, om man ska avrunda allt. Och hemma går det också bra.

Så nu väntar jag bara på att något ska gå åt helvete. ;) Nej, fan nu ska allt vara jättebra hela hösten. Så det så.

Och så ska jag sluta ha dåligt samvete över att jag inte skriver. För det är min blogg. And I'll do what I want with it. Så bara fuck off. haha nej jag skojar bara xD Det är bara det att jag är van vid att vara underbart snäll till alla för att mina vänner och jag vårdar alltid vårt språk så bra. En helt vanlig ordväxling kan låta ungefär:
- Hej din jävla apa. (visar långfingret.)
 -Åh hej ditt äckel.
- Fan, måste du vara här just nu? du är så jävla jobbig.
- Men ha ett bra liv, jag hoppas att jag aldrig ser dig igen.
- Alltså, snälla bara gå. Ingen tycker om dig. 
...Och sedan fortsätter vi våra vanliga diskussioner. Jag är så snäll mot mina vänner. :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0