Aggro


Idag är det då torsdag och om everything goes to plan, så ska jag, mamma och C på Lars Winnerbäck i Halmstad idag. Jag är väl.. inte sådär jättepepp. Menmen. Bättre än att sitta hemma och dö.

Och imorgon börjar Way Out West. Ååååååååh. Jag ville gå. Desperately. Och det var inte bara önsketankar, det fanns nästan en chans att vi skulle dra på det, för mamma ville se Neil Young. Men hon dissare'. För en kusinträff. Döda mig. Jag vill inte gå! Jag kommer stå och trampa hela lördagen, hälsa på folk jag inte känner, känna mig tvungen att prata med folk, vara osocial i alla fall, och hela tiden tänka att jävla idioter kunde ni inte planerat det här typ nästa helg eller nåt så kunde jag varit i göteborg nu på Way out fucking West!!

Hm. Jag borde börja på boxning eller nåt. Få ut alla aggro-känslor. 

För övrigt så kommer mina vänner hem från florida idag. Jag är worried, jag vet inte vilken tid de kommer, om jag kommer kunna träffa dem idag. Och tänk så kommer det hem massa folk till dem och har kul och jag är inte med. Och så kan jag inte träffa dem imorgon om vi ska till ullared med los estocolmos. Och inte på lördag för då är det som sagt the dreaded kusinträff. 

Och det är för övrigt very ironic att jag kallar den kusinträff. Det är så att jag har bara två kusiner. Resten är sysslingar och diverse distant relatives. 



Nu ska jag sluta beklaga mig och gå och äta pyttipanna.  

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi ja det tycker jag:D Hmm, smoke on water brukar ju va nybörjar låten;)

2008-08-07 @ 12:26:57
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0