"Men jag bara vill det."

Jag tror att jag ska skriva det på en skylt och ha den hängande runt mig hals. Jag skojar inte, folk kommer typ en gång om dagen och frågar om min stjärna/stjärnor/kryss/blixt som jag har under/jämte mitt högra öga. Ja,jag sminkar dit den. Ja, bara för att jag känner för det. Jag har nog sagt det några hundra gånger. Men så går det om man är så alternativ (eller inte) som jag är i en stad som är så mainstream som denna. Men det roligaste är ju när någon kommer och är helt: "men Miranda, vad har hänt där?!" ochpekar på mitt öga. Det är tur att jag inte har extremt kass self-asteem, då skulle jag ju ha dött by now, närjag får så mycket kommentarer om hur jag ser ut. Och det roliga är att jag tycker inte ens att ajg klär mig så speciellt. Fair enough att det inte är alla som går runt i jeans med häng och glittereyeliner, men jag är ju inte extremt utmärkande heller.

Och en annan sak när jag tillslut sitter och skriver, jag, Hanna och Frida hade intelligent conversation idag på tekniken.
Jag fick förklara att man inte har en sjukdom när man är emo, och att inte alla emosar skär sig. Jag lovar! :*D
Nejmen seriöst, inte för att jag är det, men man kan ju inte säga att alla emos skär sig, bara för at kanske vissa gör det.. Och ja, det är fortfarnade en musikstil. 

Nu hade jag väl inte så mycket mer att säga.. Snart ska jag iväg på dans, ska bli kul.. I think. 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0