Lördag,

 Jag är mycket kreativ när det kommer till rubriker, I know.

Vet ni, idag är en såndär dag som jag kommer att se tillbaka på och tänka: ååh, jag vill tillbaka till då. jag mådde bra.
Jag får sådana känslor ibland, (läs ganska ofta) men oftast fattar jag inte förrens en vecka efter att jag hade det bra dendär dagen. Men jag kan faktiskt säga att jag har mått i alla fall skapligt bra hela dagen. Så jag skriver ner här, bara för att komma ihåg att ajg kan må bra, att den funktionen finns i min hjärna också. 
        Vaknade av solskenet, utvilad as hell efter att ha lagt mig vid elva efter en slapp fredag. Käkade frukost, och sen vid tio så gick jag ut direkt. Hallå, hur ofta är det soligt här?? Man får ta sina chanser. Så jag satt i en solstol och läste Veckorevyn från tio till elva, typ. Sen henkade jag på mamma och Cornelia till bibblan, at the last minute.  Skulle inte egentligen, palla liksom.. Men jag tänkte what the fuck. Och det var väl tur, fick tag i senaste Sophie Kinsella-boken jag beställt och såg några skivor som jag ka låna någon dag. Sedan var jag ute i solen i typ två timmar till, och ja, jag brände benen. Men skitsamma, det var ju så skönt att ligga där, så vad ska man göra?
    När jag hade fixat mig och bytt om gick vi till några av mammas kompisar (eller det kanske heter väninnor när men är 40+?? x)). Jag var med mest bara för att vi alltid får så god mat av dem. Anyways, så var vi där resten av kvllen men jag gick hem tidigare. Pallade inte med brittisk punk/rock/indie från 70-80-talet och dem, snackandes om när de bodde i ockuperade lägenheter och "köpte bara ost när de fått lö., annars bara smör"  
 Ja, jag var uttråkad.

men nu ska jag gå och lägga mig. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0