Until hell freezes over

Idag sitter jag och dör tillsammans med plugghögen och försöker inse att det är typ tre veckor kvar av min tid på gymnasiet (men jag fattar ingenting) och sen kommer mitt liv bli nåt helt annat än vad jag är van vid, det blir något helt annat än vad jag har definierat som livet tidigare. Kan bli hemskt, eller kul, vem fan vet ens. Men förutom allt plugg så känner jag mest att jag inte hade haft så mycket emot att bli kvar i den här vårterminen ett tag till. Ett långt tag till, allt är så fint. Hela världen är så underbar, för det mesta i alla fall. Men slut tar det, varesig jag vill det eller inte. Ångesten i det. 

I alla fall. Lyssna på det här, det är så himla himla bra. Mystery Jets – Radlands

Nu ska jag gå tillbaka till min fina uppsats om några av världsreligionerna, puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0