Intressant liv

Hej på alla glada! Bloggar mest för att jag är för trött att göra något vettigt men för pigg för att sova. Har ätit chips och tittat på Melodifestivalen med mamma och hennes kompis ikväll. Engagerat dem i ligga, gifta, döda-leken (så himla roligt för övrigt.. min favvo är Björn Ranelid, Thorsten Flinck eller Christer Sjögren. Lätt val, eller?).
Resten av gårdagen och dagen har jag tillbringat med The Portrait of Dorian Gray och Desperate Housewives-boxen. Det är väl ungefär vad som lär hända i mitt liv imorgon också, för att vara ärlig.. Spännande grejer som händer, med andra ord. Försöker mest uppbåda pepp för att ströva runt på second handen hela nästa vecka också. Känns väl lite sådär, men det kunde ju faktiskt ha varit värre. 
Nu planerar jag att förtränga förtränga allt som är jobbigt och bara läsa och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0