Uppdatering på världens bästa start på sommaren

Nu var det fan inte igår jag bloggade. Tur att en inte har några läsare och således kan glömma bort sin internetplats utan att någon märker det! För det var lite sådär klyschigt som man säger, att livet kom emellan. Jag har hunnit med så himla mycket roliga saker den senaste månaden så jag vet inte ens vad!
Till att börja med, har jag tagit freaking studenten. Vi spelade vårt fantastiska 90tals-medley på studentmiddagen, jag sprang ut i min egensydda klänning (som blev himla fin om jag får säga det själv!) och skrek och tutade på flaket, kramades med alla på festen på kvällen.
Sedan gick jag balen och kände mig like a million dollars i min svarta långklänning och en liten tiara på huvudet, och sa "vad fiin du är" ca 100 gånger under kvällen bara för att alla var så himla fina.
Några dagar efter det åkte jag till Hultsfred! Jag blev jättefebrig och mådde dåligt efteråt på grund av allt regn och kylan i tältet, men det var så himla värt det. James Blake var så perfekt fin och Kasabian var så jävla bra och det var sånt röj så dammet bara yrde och jag var så lycklig när jag hoppade, och Marina and the Diamonds var så sjukt bra och cool, och Noah and the Whale var också så himla bra. Och French Films. Och Miles Kane. Och M83. Och The Vaccines. Och Bombay Bicycle Club.
ÅH allt var så himla bra med andra ord och det var en så himla fin musikupplevelse.

Jag återhämtade mig några dagar sen, eller nej, jag jobbade direkt efter att jag kom hem, i tre dagar, och sen åkte jag till Rom med tre fina fina fina vänner! Så där har vi hängt nu i fem dagar. Ätit sjuka mängder glass och pasta, sett en massa sevärdheter och bara hängt runt i den 35gradiga värmen och haft det fint.

Och nu är jag hemma. Imorgon ska jag börja jobba på riktigt och resten av sommaren väntar.. tja, ungefär det. Jobb. Jag har i och för sig mer kul än jag förtjänar på en hel sommar nu de här två veckorna så jag ska inte säga något, men ja.

Nu ska jag äta lite chips och slockna till ett avsnitt Pretty Little Liars eller två (älskar den serien trots, eller på grund av att den är så dålig och tramsig egentligen). 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0