Utmattad

Hej hej hej! Jag är helt slut, as per usual. Imorgon är jag inne på min sista jobbdag innan jag får lite helg, (en av mina två lediga helger på sommaren!) och det känns väldigt, väldigt skönt. Dock har jag inga storslagna planer på att ha ett liv nu när jag är ledig eller så, utan jag planerar att ligga i soffan och sova. När jag vaknar kanske jag vilar lite. Sen sover jag lite till. Och choklad planerar jag att äta också!

Ni hör ju vilket drag. Men jag är ganska nöjd med att ha det så, så jag klagar inte!

Det mest spännande som hände idag var nog en nytänkande förolämpning som jag fick av en brukare, det lät såhär: "Du fattar ju ingenting, helt dum i huvudet, har du åderförkalkning eller?"
Och jag bara, ja. Jag har nog det. Det är därför jag är som jag är!

Annars så hade jag nog ingenting viktigt att säga idag. Tänkte sova lite på soffan till Harry Potter-ljudboken (min bästa vän just nu) och hoppas på att min mamma och syster har tänkt ut och lagat någon bra mat till när jag vaknar. Nej, jag är inte bara lat, men jag steg upp klockan kvart i sex imorse och tog mig till jobbet genom att gå genom hela deppiga Gislaved i ösregn, medan de låg och sov och hade semester. Då kan de väl tycka lite synd om mig nu?

Anyway. Sova, var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0