Min spännande fredag

Guess what?! Just nu är min första lediga kväll på vad som känns som flera månader sedan. Jag inser att det kanske är en vecka, men ändå. Det känns som väldigt länge sedan och jag njuter väldigt mycket av detta. Sitter just nu i soffan och har chips, choklad, lösgodis och sprite inom räckhåll. Ganska nöjd. Mamma och Cornelia har röstat fram att vi ska se någon deppig film om en drug addict, jag röstade på Walk The Line, men men. Jag tvivlar i och för sig på att jag skulle orkat hålla mig vaken och se hela den med tanke på att den skulle vara slut typ vid ett så det är ganska lugnt. Dock är jag trött på deppiga filmer och känner lite såhär: när det finns så många sjukt bra Gossip Girl-avsnitt, så kvällen är för kort för att se en halvbra film.

Så där har ni min kväll i ett nötskal! Godis, chips, film och kanske lite Gossip Girl. Tur att man har ett liv and all that jazz.
Jag ska dock inte klaga på bristen av action i mitt liv just nu, för att jag är så jävla trött så jag är sjukt nöjd med att ha det precis såhär.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0