Lägesrapport

Hej! Jag har jobbat hela dagen och nej jag dog inte när jag skulle spela, det var faktiskt ganska rörande att se hur glada vissa av pensionärerna blev när jag spelade. Dock lät det inte så värst bra och seriöst, jag är verkligen ingen gitarrist, men.. jag får helt enkelt hoppas att det inte är alltför många musikaliska pensionärer/anställda som märker det. 

Nu har jag legat och dött i soffan en stund, vilket är ca det bästa jag vet these days och typ det enda jag gör när jag inte jobbar. Det är fint. Jag kände också att jag ville dokumentera hur pepp jag är på att jobba hela helgen + måndag:




Ungefär så. Men just det, jag skulle ju inte klaga! Så ja, jag ska vara tyst nu. Jobbet är ju inte så farligt egentligen, och inte livet heller för den delen. Ikväll ska jag spela sims, äta kyckling med mamma och titta på en massa TV, hade jag tänkt mig. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0