In the sun

Sedan jag uppdaterade senast har det ju för tusan hunnit vara sommar i Sverige! Den varade väl i typ tre dagar, men ändå. Denna badkruka har till och med hunnit bada! Igår efter jobbet åkte vi iväg och solade och badade och det var fint. Nästan bäst var det faktum att vi åkte till en badstrand någonstans i skogen åt helvete långt härifrån så risken att jag skulle springa in i någon jag känner var inte speciellt stor. Det kändes mycket bra, jag hatar att träffa en massa bekanta när jag badar. Det blir så pinsamt, liksom "hej hej, här står jag i en bikini som motsvarar lika mycket coverage som mina underkläder (eller nej mina trosor är större än denna bikiniunderdel) och det är ju helt normalt att alla ser mig i det minst smickrande plagg som finns i världen." Lite så. Eller det kanske bara är jag som tänker så, jag vet inte.

OBS: sjuk grej är att jag inte har bränt mig röd någonstans på kroppen och det har ändå varit väldigt soligt i flera dagar! Nytt rekord.

Men i alla fall. Det var skönt att bada och sedan åkte vi till Gustav och hängde och åt en massa god mat och pratade och tittade på film och det var väldigt fint.

Idag sov jag länge och har ca noll pepp inför att jobba kvällen nu.. I och för sig ska jag väl inte klaga för efter idag är det bara tre veckor kvar och jag får ju betalt i alla fall men allmän känsla inför livet idag: jag orkar inte.

Och förresten! Jag har också hunnit spela vuxen och hängt med finaste Hanna till IKEA och stöttat henne i hennes inköp till sin nya lägenhet och JAG FATTAR INTE ATT VI HÅLLER PÅ ATT BLI VUXNA FÅR PANIK JU men det var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0