En bra ledig dag

Nu har jag varit ledig en hel dag så imorgon är det dags att jobba igen. Är väl inte världens peppaste direkt men jag måste ju växa upp och bli mogen och börja jobba och tjäna mina egna pengar någon gång i mitt liv så det är väl bra att jag vet hur det är. Ska väl inte tycka synd om mig själv!

Har i alla fall haft en ypperlig ledig dag. Hasat runt i mjukiskläder hela dagen, osminkad och jävlig. Tittat på en massa Gossip Girl, läst en halv bok, ätit massa kladdkaka. Sen kom två av mina bästa, Hanna och Lina, så myste vi och pratade en massa som bara vi kan. Så himla bra kväll helt enkelt! Men nu ska jag sova, i och med att jag ska upp klockan nollfem fyrtiofem imorgon. Ja ja, jag har i alla fall laddat ner lite sommarprat att lyssna på på vägen till jobbet! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0