Dagens planer

God morgon! Jag är verkligen so excited about doing nothing idag. Nästa lediga dag jag har är om en vecka, om jag inte minns fel. Och som sagt, mina energinivåer är inte riktigt cut out for att jobba så himla mycket så jag ska kompensations-vila idag. Känns som en väldigt bra start på veckan, faktiskt.

Igår kväll var min bror, hans tjej och två av deras kompisar här och satte upp regler för deras "diet/detox-vecka", som går ut på att de bara ska äta frukt och grönsaker i en hel vecka. Jag tänkte först vara med, tänkte sedan hahahahahahahaha aldrig i livet att jag skulle klara det, ens till frukost. Så jag avstod. Känns nu i efterhand som en sjukt bra ide, med tanke på att jag precis ätit en sjukt god frukost (som förvånande nog inte bara bestod av frukt och grönt) i sängen samtidigt som jag tittat på tv.

Som sagt, så har jag BIG PLANS för den här dagen. Jag planerar att gå till biblioteket och låna lite böcker, eventuellt gå en liten promenad (promenader är den enda motionen jag får nu för tiden, mitt liv efter gymkortet tog slut mhm), spela lite Sims, och titta på en hel del tv.
Känns som en sjukt bra plan, det måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0