Förtjänar typ medalj

Idag ville jag mest upplysa universum om att jag redan hunnit gymma två gånger den här veckan, trots att det bara är onsdag. Jag utnyttjade min håltimma i måndags, och igår så traskade jag bort och tränade vid niotiden... 

Okej, rewind! Gick jag och tränade igårkväll? Eh ja. Jag hängde i Göteborg hela långa dagen, gick på konstmuséum och kände på balklänningar och fikade. Fina grejer det! Kom hem vid sextiden och åt och tittade på OC... och sedan bara - träna! Vid halv nio! Värt typ tio medaljer minst, tycker jag i alla fall. Tänkte dessutom att det blir nog skönt att träna pga det är så sent och ingen är där då. Men tydligen finns det gott om folk som är lika dumma som jag och tränar så himla sent... 

Stolt är jag, i alla fall. Idag har jag inte varit lika duktig i och för sig, hängt runt på skolan (okej haft tre lektioner) och sedan.. eh.. suttit i soffan i mina pyjamasbyxor. Rätt gött det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0