Skryta lite

Idag är det fredag och solen skiner och jag dricker päronsaft och livet känns helt okej. Känner att träningsvärken är på väg att ockupera hela min överkropp efter att jag lät min bror styra mitt träningspass idag, men det kan jag förtjäna när jag struntar i att stretcha. 
Är i allmänhet rätt så freaking nöjd med mig själv med tanke på att jag pallrade mig upp i morse och diskade en massa! Sen tränade jag som sagt, och kom hem och städade lite till i köket så att det blev fint och rent. Så stolt över mig själv! Lagade mat gjorde jag också, och nu sitter jag faktiskt och tittar lite på en läxa. Så himla sjukt vad jag har varit produktiv idag, om man jämför med typ alla andra lovdagar när jag bara har suttit och gjort ingenting för det mesta.

Så idag ville jag mest skryta lite om vilken fantastisk människa jag är, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0