Reflektioner om morgonen


Godmorgon, världen! 

Jag har egentligen inte så mycket att säga idag. Det händer liksom inte så mycket i mitt liv, jag mest bara jobbar-äter-sover-jobbar-äter-sover. Inte så hemskt spännande. Igår hade jag dock ledigt och hade således tid att träffa mina fina, fina vänner! Det är sånt som gör min tillvaro ganska så uthärdlig ändå. 

Annat värt att berätta är att jag för första gången sedan studentklänningen satte mig med symaskinen igår! Jag ville ha en svart, prickig klänning till kvällens eskapader och insåg på morgonen att det har jag ingen, så det var bara till att sätta igång! Jag började sy en timme innan jag skulle gå dock, så jag hann inte riktigt klart, men jag var nöjd ändå. Säkerhetsnålar och skärp kan göra underverk! En dag ska jag ta kort på den så ni får beskåda hur fabulous min fina, eleganta, ladylike och femtiotalsaktiga klänning är. Inte nu, bara, för det orkar jag inte. Idag planerar jag att ligga i sängen och titta på kassa tv-serier tills det är dags för mig att gå till jobbet. 

Och förresten! ALLA måste lyssna på den här. Bat For Lashes – Laura Så himla himla fin så jag vet inte ens vad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0