Påsklov

Kul med spännande omväxling i dagarna, det måste jag säga! Idag har jag till exempel gått från gråtfärdig över min icke-existerande framtid, till sjukt peppad på hösten, och så fram och tillbaka några vändor. Annars har jag mest i överlag, förutom de stunder jag får lite ångest, varit rätt nöjd med konceptet påsklov. Tittat på en massa Desperate Housewives, sytt lite grand, satt upp lite Popadelica-affischer, typ så. 
Känns väl helt okej ändå. 

Imorgon ämnar jag att göra något åt min tragiska framtid - typ, försöka fixa mig ett sommarjobb. Kommer antagligen att misslyckas men, men. Då har jag ju i alla fall försökt! Och jag måste säga, efter att ha läst mitt CV - I would fucking hire me! 

Men sen var det ju det här med att inte direkt ha något liv, det gör ju att jag inte har så mycket kul att berätta. Synd, det. Men puss hej och allt det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0