Jul!

Dör just nu utmattningsdöden. Igår hade jag dans samt gymmade efter skolan, idag hade jag två timmar dans och gymmade efter skolan. Orkar verkligen inte ens stiga upp nu. Ligger i sängen och kommer antagligen vara här tills imorgon bitti ungefär. Ca varenda muskel jag har gör ont. 
Men med tanke på att det hade funnits en risk att jag hade suttit och suttit hela dagen i vilket fall, så är det väl bra att jag har tränat. Nu känns det som att jag förtjänar det, ju. 

Men i alla fall. She & Hims julskiva. HERREGUD jag älskar den så mycket. Liksom, she and him i sig själv, så himla bra. Lägg på jultema på detta, kan det bli annat än fantastiskt? Det är nu två månader kvar, lite lagom att börja lyssna in sig ju.

Sedan är ju Zooey också en av de absolut snyggaste människorna inom popen också. Kanske i världen. I alla fall på min topp fem på listan av folk jag vill byta utseende med.


Åh. She & Him – A Very She & Him Christmas
SÅ FINT.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Åh, önskar jag var lika duktig som dig, skulle verkligen också behöva träna. Men är man så lat att det är sorgligt så är man...



Och boken heter Kapitulera omedelbart eller dö av Sanna Näsling, läs den! Och ja, det är jag som har tagit bilderna :)

2011-10-28 @ 14:18:58
URL: http://teenagebattlefield.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0