You don't know, oh oh!

Jag och min syster sitter och tittar på X Factor och diskuterar viktiga saker. Typ skämtet om att manwhoren Frankie i årets x factor skulle ha legat med alla utom den fula i ett av tjejbanden i x factor. Och att alla vet vem den fula är. 
Så kom vi in på ämnet att det alltid finns en ful i alla band. 
Och så visade hon mig videon till What makes you beautiful med One Direction (för övrigt min bästa skämselåt), där "den fula" i det bandet bland annat blir ivägkastad av resten av bandet och det bästa av allt - hela bandet står i havet och plaskar runt topless, förutom "den fula" som behåller t-shirten på. ÄLSKAR DETTA! Kan inte sluta skratta. Sedan hatar jag mig själv för att jag är så taskig. 


Hahahahhhaaha.
Se hela videon: http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&ob=av2e det gör jag ibland och sedan skäms jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0