Peppen

Alltså söndagar. Tycker ändå om dem. Okej, inte ångesten som uppstår när jag inser att jag måste gå och lägga mig i tid, att jag har freaking dans första lektionen imorgon och orkar verkligen inte det, att jag borde träna imorgon och även äga på min gitarrlektion på tisdag vilket jag absolut inte kommer att göra eftersom jag inte ens tittat på läxorna på hela lovet. 
Men i alla fall. Ändå. Idag steg jag upp och tränade, var så sjukt nöjd med mig själv när jag kom hem att jag sedan inte gjort något annat vettigt på hela långa dagen. Tittat på Glee och Top Model och ätit kladdkaka, ungefär. Spelat Plants vs Zombies och stickat lite. Målat fem av tio naglar blåa och bestämt outfit till imorgon. 

BRA GJORT VERKIGEN. Förtjänar typ medalj skulle jag tro. 

Jag tänker mig att jag går tillbaka till verkligheten imorgon, att jag liksom kommer att få en kick av att stiga upp halv sju och ba "yay jag klarar allting och har jättejättejättemycket energi" och orkar allt som jag borde utan en suck. Typ skriver klart min engelskuppsats på femton sidor typ, en månad för tidigt, plötsligt blir sjukt musikalisk, äga på alla redovisningar och prov jag har kvar denna terminen och samtidigt vara ca världens bästa vän och sluta vara så fucking lame och bara sitta och glo och aldrig höra av mig. 
Vi säger så va. Imorgon, då så. 

Nu, däremot, är det idag. Så jag sitter kvar här i soffan och drar ett till avsnitt Top Model. 

Puss och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0