Orken

Och nu är jag hemma igen. Har haft det så himla fint i Stockholm, ibland vill man ju bara bort ett tag. Jag har köpt ett par jeans, en orange klänning och en byxdress, är med andra ord, precis som jag befarade, fattigare än när jag åkte men lika glad för det. Det var för övrigt såhääär nära att jag köpte en hellång, illrosa balklänning men jag kände att det hade nog varit lite onödigt ändå. Med tanke på att jag med största sannolikhet aldrig kommer att använda den, liksom. Förutom att springa i affärer har jag mest hängt med min syster och kusin. Spelat spel och tittat på Gossip Girl. Fint ändå. 

Men som sagt, hemma igen. Tillbaka till allting. KRAVEN jag känner direkt när jag kommer hem trots att jag knappt har något som jag borde göra.. städa mitt rum och skriva på min engelskuppsats, ungefär. Men det känns ändå ungefäR JÄTTEJOBBIGT och jag har starka misstankar om att det enda jag kommer att orka göra idag är att titta på top model. Vi säger så va, tack och hej

Kommentarer
Postat av: Annika

I typ två veckor är det enda jag behövt göra att städa huset och skriva EN krönika. Istället har jag sett ungefär sjuttiofem Grey's Anatomy-avsnitt (ingen överdrift). Så idag är det sista dagen innan krönikelämning och jag sitter här och stirrar in i datorskärmen och kan inte tänka på något annat än vad som kommer att hända i nästa avsnitt.



Men vi kommer ju klara det till slut. Det brukar bli så. Be strong så försöker jag också vara det.



Puss.

2011-11-06 @ 17:20:10
URL: http://www.accordingtoannika.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0