Meningslosa grejer

Jaha.. Klockan ar kvart over tva och det ar mandag och jag ar taggad pa livet och allt sant. Eller nat.
Jag har redan tagit min lunch (BARA kolhydrater by the way. Baguett och grejer, ratt gott. Inte sa nyttigt dock..)
Saaa nu ar det bara typ, tre och en halv timme kvar tills jag far ga hem och do i min sang.
Om jag kanner mig pepp och pigg sa kanske kanske jag vagar ta mig bort mot Heaven, dar Frankie and the Heartstrings spelar ikvall, mest for att Those Dancing Days ar forband. Som en liten utflykt, da jag inte ar helt saker pa att det finns biljetter kvar. Men jag skulle ju kunna liksom, aka dit och kolla om det finns biljetter och isafall vara kvar. Fragan ar bara om ajg vagar det i och med att jag maste vara sjalv och jag inte ar sa himla bekvam med just det att vara sjalv nagonstans sadar.. Men jag far val se. Om fegheten och obekvamheten med att vara helt ensam i en lokal fylld med koola manniskor tar over eller om aventyrslustan gor det.
HAHAHAHAHA sager val alla som kanner mig, jag ar verkligen en pussy. Men.. ja. Vi far val se.
..och nu har jag dodat tjugofem minuter med att skriva det har. Bra gjort mig sjalv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0