Pros & cons

Coola grejer:
- Igar satt jag pa samma plan som Kleerup och vagade saga att han var bra till honom. Starstruck.
- Jag har insett hur nice twitter ar. Allt som man vill skriva i sin facebookstatus men vet att ingen bryr sig om kan man ju skriva dar. Utan att nan blockar eftersom att jag itne har nagra followers. Sa fett.
- Jag har kopt en assot klanning med hestmonster! Och trosor med skoldpaddor pa.
- Det var jattemanga roda i mitt Skittlespaket.
- Jag jobbar pa att bli av med min telefonfobi genom Skype med min favoritpojk.
- Jag har inte gratit pa hela dagen!

Inte sa coola grejer:
- Att jag borjar min praktik pa Rough freaking Trade imorgon och dor av nervositet.
- Namnde jag att jag haller pa att avlida pa grund av hur nervos jag ar?
- Jag borjar fa lite smatt med hemlangtan och det har bara gatt en dag.

Kommentarer
Postat av: natasha

vilken tur du har som hamnade pa samma plan som kleerup, josses. och hur fan lyckades du fa praktikplats pa rough trade? fan vad avis jag blev nu!!!



sv; ja, usch att det var tvunget att vara slusalt! far val hoppas pa fler chanser.

2011-02-16 @ 01:02:22
URL: http://teenagebattlefield.devote.se
Postat av: Sofia i London

har missat helt att du bor i london! va kul med praktik på rough trade! var bor du förresten? kramar

2011-02-26 @ 22:44:56
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0