Zebracykel!

Var har jag hållit hus egentligen, gjort annat än blogga? Nej men ni vet, lite av varje.. Fick skjuts till skolan, skämde ut mig i oasen, åkte med en fett fin pojk till Värnamo och hängde lite på Biltema, Max och Drive-in på Donken, chillade lite i kvällssolen.. Sånt man gör på en fredag liksom. Om jag får välja.

Resultatet av vår shopping på Biltema då? Min cykel är numera fett snygg. Jag har ju världens finaste kille som ställer upp på att pimpa min svarta trista cykel utan sadel medan jag sitter bredvid och tittar på..


Nöjd tjej med den klarsprejade cykeln som leker kool mot en husvägg i Reftele..

Nöjd kille som fixat världens snyggaste cykel och chillar lite i solen.

Sen har vi hunnit med lite glass och sådär också. Eller, jag har ätit glass och suttit i solen, han den dära har cyklat runt.. Och jag har tittat på. Precis som det ska vara, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0