Dagen

Torsdagar är rätt bra ändå. I alla fall den här.

Att ha en och en halv timme ledigt på grund av inställd engelska och tänka "Men åh, nu kan jag ju skriva klart den där uppsatsen och göra en massa instuderingsfrågor till naturkunskapen som jag skulle gjort igår!" och sedan slösa den tiden på att sitta i oasen och göra ingenting är ju inte helt fel.

Att alla tjejer i hela klassen kom kollektivt sent till idrotten är också lite kul. (Att ha friidrott är däremot inte lika kul)

Sitta i oasen igen och fika lite, prata med Örjan och inse att vi är helt hundra procent lediga hela dagen imorgon är också rätt okej.

Att spontant bli fotad av tuffaste Avenue Year sådär innan lektionen trots kamerashyness är ju egentligen rätt kul det med.

Och mediekommunikation är ju inte alls trist om man sitter utanför klassrummet och lyssnar på fet musik med fina klasskompisar största delen av lektionen.

Sen är ju det där med irländsk folkmusik faktiskt himla tufft också.

Sen hade jag väl egentligen ingenting speciellt att säga annars. Fördriver tiden med att spela gitarr och skriva prettotexter som jag ändå inte vågar publicera någonstans.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0