Min alldeles ovettiga söndag

Det var tänkt att idag skulle vara en dag då jag gjorde nytta.
Började ju ganska bra, jag pallrade mig upp och tränade (!). Sen kom jag hem och efter lite gnäll från både mig och pappa fick han mig att städa upp lite grand, eller kanske mycket, i mitt rum. För det såg ju faktiskt ganska så kaosartat ut.
Så jag gjorde liksom lite mera nytta!
Men sen tröttnade jag ju på det ganska så snabbt ändå. Så sen har jag mest suttit och gjort absolut ingenting av värde resten av dagen.
Eller, det beror ju på vad man menar med värde. Jag har ju faktiskt pysslat ihop en fantastiskt poppig lista till min fina kusin som fyller år idag! Du äro icke fjortis any more! (En cyberkram i pop-form) heter den så fint och den är ganska så jättebra om jag får säga det själv, liksom.
Men. Nu ska jag lägga mig i soffan med familjen. Alternativt sova.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0