Vilken jävla lögn att det ska va ens bästa tid

Ja. Ibland har man ju sådana dagar som igår, då allt känns rätt fint. 

Sen, ibland, har man dagar som idag. Då man helst av allt bara vill krypa under täcket och gråta lite utan att ha en riktig anledning.

Mest för att jag känner mig bara ganska dålig. På det mesta. Och bra på ingenting. Prestationsångest är så fruktansvärt värdelöst ändå. 

Men då tänker jag inte sitta och blogga om att vara emo i onödan. Jag ägnar mig åt den bästa sortens terapi - playlisteskapande!
Därav Självömkan 2.0.
Fina grejer om man känner för att ligga i sängen och lipa lite.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag kan väl i alla fall säga att på klädfronten behöver du inte känna att du är dålig. För där äger du, alltså, riktigt äger. Men det är min åsikt.

Faaast ibland behövs lite depp, så deppa på, eller nåt.

2010-11-15 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0