Trött som döden

Nu har jag uppdaterat ovanligt mycket gnäll på kort tid för att vara jag.
Men jag mår tillräckligt bra för att sitta upprätt och skriva nu i alla fall, så det tänkte jag göra.
I alla fall så har jag ju utom bara allmänt ont överallt, oförklarligt ont i nacken. Imorse när jag vaknade var jag så förvånad eftersom jag headbangade ytterst lite igår.
Efter skulan tog ju jag och Hanna bussen till Värnamo. Raka vägen till H&M och jag provade fina kläder. Blev kär i världens sötaste klänning - blå med vita små prickar, satt åt i midjan och åh.. Tyvärr fick inte mina bröst plats riktigt (jag försöker inte skryta, bara ett rätt ledsamt konstaterande) och jag måste egentligen spara pengar. Så det blev ingenting av, sen kom Anton och drog iväg oss.. jag hängde på, motvilligt. Vi gick  j ä t t e l å n g t  och sen åt vi pizza med the boys in the band. Sedan drog vi till vååårrocken för att lyssna på musik!
Inte riktigt min grej för att vara ärlig men man kan ju ha kul ändå. En liten liten stund headbangade jag till och med.. men jag slutade med det eftersom det inte riktigt kändes som jag. Sen sprang jag iväg från scenen när de började moshpita för det är ju.. jätteläskigt.

I alla fall, så tyckte jag inte att jag headbangade så hårt att jag förtjänar ont i nacken idag. Men det kanske är febern som spökar.. Jag skyller på det. (JA, jag gnäller.)

Förresten har jag lyssnat på Stjärnfallet med Markus Krunegård sjukt många gånger på rad idag. Jag bara plötsligt insåg att den är helt jävla fantastiskt fin.
Sen skapade jag en tyck-synd-om-mig-playlist som är rätt kickass, om jag får säga det själv.

Självömkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0