Det är så logiskt, alla fattar utom du.

Åh, min bristande logik gör sig påmind gång på gång. Jag är ju bara så dålig på hela dealen med logiskt tänkande när det gäller.. ah, det mesta.

Just nu är det för att istället lära mig min gitarrläxa (jag har haft hela långa lovet och sitter idag, duktigt!) sitter jag och spelar på basläxan som jag redan kan.. Det kan ju antagligen vara så att det i stort sett aldrig har hänt innan, att jag kan min basläxa, så nu är jag så stolt som har lärt mig den. Då känns det ju egentligen som en bättre ide att försöka få in gitarren? Men närå, jag sitter kvar här och gör sånt jag redan kan och äter geisha. Det är härligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0